Przeprowadzki biura – wszystko, co musi wiedzieć właściciel

Przeprowadzki biura – wszystko, co musi wiedzieć właściciel
wt., 04/17/2018

O przeprowadzce biura pisaliśmy już niejednokrotnie. Nasze porady dotyczyły tego, co należy wziąć pod uwagę szukając firmy przeprowadzkowej. Zastanawialiśmy się również, czy w ogóle warto wynająć firmę przeprowadzkową, czy może lepiej przeprowadzić przeprowadzkę na „własną rękę”. Dziś kilka słów o tym, jak przygotować się do przeprowadzki biur. Nie jest to bowiem sprawa łatwa: wymaga dobrej organizacji, zaplanowania wszystkich działań i czasu. Przy właściwej organizacji, firma nie odczuje negatywnych skutków zmiany adresu.

 

Przeprowadzki firm – dobry plan gwarantuje sukces

Przeprowadzki firm nie są łatwe i wie o tym każdy, kto chociaż raz w swoim życiu podjął się tego wyzwania. Właściciele firm, którzy po raz pierwszy stoją przed przeprowadzką biura myślą często, że wystarczy wynająć rzetelną firmę przeprowadzkową, która zajmie się transportem mienia. Niestety – samo przewiezienie, a nawet spakowanie i rozpakowanie rzeczy, to tylko jedno z wielu zadań do wykonania.

Przeprowadzki firm, zwłaszcza w Warszawie, ale też w innych, dużych miastach, nie są tak łatwe w organizacji, jak mogłoby się wydawać. Właściciel firmy/biura, musi wykonać wiele czynności, zanim dojdzie do przewiezienia rzeczy przez firmę przeprowadzkową.

 

Przeprowadzki firm a zadania jej właściciela

Znalezienie nowego lokalu i synchronizacja działań. Oczywiście, pierwszym krokiem, który musi zostać wykonany przez właściciela firmy planującego zmianę adresu, to znalezienie nowego lokalu i uzgodnienie wszystkich terminów. Najlepiej, aby data wyprowadzki i wprowadzki do nowej siedziby pokrywały się ze sobą. Jeżeli będzie inaczej, firma będzie musiała liczyć się z przestojami w pracy. Konieczne będzie również znalezienie miejsca, w którym można przechować firmowe mienie. Taka sytuacja jest możliwa, kiedy nowy lokal wymaga remontu i nie zostało to wcześniej zaplanowane.

Załatwienie spraw urzędowych. Jeżeli załatwione zostały kwestie związane z umowami o lokale i zostały dograne wszystkie terminy, należy o przeprowadzce powiadomić odpowiednie instytucje i urzędy. Przeprowadzki firm często łączą się ze zmianą organów, do których należy uiszczać podatki. Wtedy konieczne jest zawiadomienie o zmianie adresu Urząd Skarbowy. Oczywiście należy zawiadomić także firmy, z którymi mieliśmy podpisane umowy. Chodzi tu nie tylko o firmy dostarczające media, nie tylko operatorów telefonii komórkowej, ale również wszelkich kontrahentów oraz dostawców. Przeprowadzki firm dotyczą bowiem nie tylko samych jego pracowników, ale wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób współpracują z firmą.

Zmiana statusu we wniosku CEIDEG-1. Każdy przedsiębiorca zobowiązany jest do wypełnia tego wniosku podczas zakładania firmy. Jeżeli dane firmy ulegają zmianie, przedsiębiorca jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie. Należy to uczynić do 7 dni od momentu zmiany adresu. Jeżeli przedsiębiorca dysponuje podpisem elektronicznym, może dokonać zmiany za pomocą komputera z dostępem do Internetu. W innym przypadku musi udać się do np. urzędu miasta lub gminy, gdzie informacje zostaną zmienione. Procedura ta trwa bardzo krótko.

Zmiana informacji na stronie internetowej. Przeprowadzki firm wiążą się ze zmianą adresu, który należy zaktualizować:

- na stronie internetowej,

- we wszystkich wizytówkach internetowych,

- w ogłoszeniach,

- na wizytówkach papierowych,

- na plakatach i ulotkach.

W tym celu należy skontaktować się z osobą administrującą stroną internetową oraz zamówić nowe ulotki, reklamy oraz szyld (jeśli oczywiście są one konieczne). Nie można bowiem dopuścić do sytuacji, w której klienci nie będą poinformowani o zmianie adresu firmy.

Znalezienie firmy transportowej. Przy szukaniu firmy transportowej, należy zachować szczególną ostrożność. Przede wszystkim należy sprawdzić, czy firma oferuje wyłącznie transport mienia, czy zapewnia także usługi dodatkowe. Jeżeli zdecydujemy się na firmę przewozową to nie zapewni ona usług na takim poziomie jak firma przeprowadzkowa – warto o tym pamiętać.

przeprowadzka biura w warszawie

Jeżeli nie chcesz angażować swojego czasu na pakowanie ruchomości biurowych, znajdź firmę, która zapewnia nie tylko transport (w tym transport nietypowy), ale również wyniesienie i wniesienie ruchomości, zabezpieczenie ich, demontaż i montaż mebli, rozpakowanie i wypakowanie dokumentacji, a także rozpakowanie sprzętu IT. Dzięki kompleksowej usłudze zaoszczędzisz naprawdę wiele czasu.

 

Szukając firmy przeprowadzkowej należy sprawdzić:

Adexim przeprowadzki – usługa na najwyższym poziomie

Nasza firma Adexim Przeprowadzki zapewnia swoim klientom najwyższą jakość usług. Oferujemy absolutną kompleksowość, uwzględniając wszystkie oczekiwania i potrzeby. Nasi klienci mogą korzystać z różnych wariantów przeprowadzki biura. Zapewniamy także szereg usług dodatkowych:

  • magazynowanie mienia,

  • niszczenie dokumentacji firmowej,

  • utylizacja mebli,

  • utylizacja sprzętu IT,

  • szkolenia oraz outsourcing pracowników.

Zdajemy sobie również sprawę z tego, że w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach znajdują się ruchomości o dużych gabarytach. Dlatego oferujemy także nietypowy transport: transport dzieł sztuki, transport fortepianów i pianin, transport kas pancernych, dużych urządzeń, serwerów i serwerowni.

Dysponujemy bardzo dużym doświadczeniem, rozległą wiedzą, a także doskonale wyposażoną flotą samochodową. Dlatego, świetnie poradzimy sobie z każdym postawionym przed nami zadaniem. Zapraszamy do zapoznania się z proponowanymi przez nas usługami!

 

 

Polski