Przed Tobą przeprowadzka biura? Zmiana siedziby firmy jest bardzo dużym wyzwaniem – zarówno dla jej właściciela, jak i dla pracowników – wiemy coś o tym – w końcu, pomocą w przeprowadzkach zarówno z tych z mieszkania do mieszkania, jak i z biura do biura, zajmuje się już długo…
Sprawna przeprowadzka – czy to w ogóle możliwe?
Wielu właścicieli firm zadaje sobie to pytanie, kiedy planując przeprowadzkę wciąż wyrastają przed nimi nowe problemy. Z naszego doświadczenia wynika, że każda firma może bardzo sprawnie poradzić sobie z przeprowadzką biura, o ile odpowiednio to zaplanuje. Oczywiście, mniejsze firmy, które nie posiadają wielu stanowisk pracy i dużej ilości urządzeń, mają znacznie mniejsze problemy niż firmy duże, które dysponują wieloma urządzeniami i maszynami. Jednak, przy dobrej organizacji wszystko jest możliwe!
Po pierwsze, określenie potrzeb i znalezienie firmy przeprowadzkowej
Kiedy rozpocząć planowanie? Jest to uzależnione od wielkości firmy. Jeżeli nie jest ona duża, wystarczy, że pierwsze przygotowania poczynimy na kilka tygodni przed planowaną przeprowadzką. Jeżeli jednak firma jest większa, ten czas powinien zostać wydłużony. Najtrudniejsze zadanie stoi przed właścicielami firm z rozbudowanym zapleczem informatycznym. Przeniesienie serwerowni jest trudne pod względem logistycznym wymaga określonych warunków, sprzętu, a co najważniejsze – doświadczenia osób zapewniających transport.
Kolejny krok to znalezienie firmy przeprowadzkowej, dla której przeprowadzka firmy to jedna z głównych usług. Znalezienie dobrej firmy w krótkim czasie na terenie miasta Warszawa jest trudne, dlatego warto pomyśleć o tym na kilka dobrych tygodni przed przeprowadzką.
Z pomocą pracowników czy z pomocą firmy przeprowadzkowej?
Niektórzy właściciele firm chcą, aby pracownicy włączali się aktywnie w przeprowadzkę biura. Inni sobie tego nie wyobrażają i całe przedsięwzięcie zlecają firmie przeprowadzkowej. Nasza firma proponuje wiele usług, które z pewnością będą pomocne podczas przeprowadzki firmy. Zalicza się do nich m.in.
– dostarczenie materiałów do pakowania (jeśli Klient chce zająć się pakowaniem sam),
– pakowanie oraz oznaczanie dokumentacji,
– zabezpieczanie mebli oraz sprzętu komputerowego,
– demontaż i montaż mebli na miejscu,
– ustawienie mebli, rozpakowanie sprzętu komputerowego.
Na prośbę klienta, nasz zespół może również podłączyć sprzęt komputerowy. Rozumiemy również, że w biurze mogą znajdować się urządzenia nietypowe, np. duże urządzenia specjalistyczne, serwerownie, sejfy i kasy pancerne itp. Nasza firma jest na to przygotowana! Rozumiemy, że Klienci, mogą mieć różne wymagania, dlatego jesteśmy elastyczni. Osoby zainteresowane usługą: przeprowadzka biura, mogą skorzystać z różnych wariantów przeprowadzki przez nas organizowanych.
A może jednak sami?
Jeżeli z jakich przyczyn klient postanawia, że zupełnie sam zajmie się pakowaniem urządzeń, powinien zachować on szczególna ostrożność. Pakowanie trzeba rozpocząć od rzeczy najrzadziej używanych w firmie, tak, aby nie zakłócać porządku pracy. Do pakowania na pewno potrzebna będzie folia bąbelkowa, która dobrze zabezpiecza wrażliwe elementy i części sprzętów. Trzeba bardzo uważać, aby w trakcie pakowanie nie zgubić małych elementów, koniecznych do ponownego złożenia sprzętu. Bardzo ważne jest zadbanie o kable – należy je odpowiednio zabezpieczyć.
Sprawna przeprowadzka to oszczędności
Aby nie narażać firmy na przestoje i na dodatkowe koszty, sama przeprowadzka, a więc przewiezienie u ustawienie mebli i sprzętu powinno odbyć się jak najsprawniej. Dzięki temu, pracownicy będą mogli natychmiast kontynuować swoją pracę w owym miejscu.
W biurach też gromadzą się niepotrzebne rzeczy…
Czas przeprowadzki to idealny moment na zdrowienie generalnych porządków. Ta rada dotyczy przede wszystkim osób, które planują przeprowadzkę z mieszkania do mieszkania, jednak… w biurach również gromadzi się wiele niepotrzebnych przedmiotów, starych i zniszczonych urządzeń. Nasza firma oferuje utylizację zarówno mebli jak i sprzętu IT, a także niszczenie dokumentacji.